lauantai 14. huhtikuuta 2012

Come and take me by the hand, cause I wanna be your friend




Fotos de capa 



Hellurei !
Eileen lupailen ,että laittaisin kuvia niistä ostoksistani tänään tai joskus tulevaisuudessa, mutta nyt se siirtyy tuonne tulevaisuuteen, koska en sitten jaksanut/ehtinyt/muistanut kuvata niitä.Mutta katellaan sitte täs lähitulevaisuudes, jos vaikka saisin kuvattua niitä.

Meninas Meigas

Tänään äiti sai jostaki semmosen idean , että mennään apsille syömään. Kurikan perämettästä ei tietenkää apsia löydy, joten lähettiin kauhajoelle. No sieltä , ku tultii takasi kotia niin iskä rupes sitte maalaamaan mun huoneen kattoa valkooseksi, yritin sitte olla siinä apuna ,mut pääasias mä vaa istuin mun sängyllä. Myöhemmin illalla, joskus puol viideltä lähin sitte Tiitulle ja hain sit samalla sille hiusvärin se oli joku Garnierin tummanruskea väri ja värjättiin sillä sitte Tiitun hiukset kokonaan ruskeiksi. Iha kivasti ne onnistu, ainaki mun mielestä.
               
Mutta huomenna ois ohjelmana Hansun rippijuhlat ja sieltä aika varmasti tulee kuvia




(1) Does us mαtter α dαmи?

                                                 


.

                                                          <3-sussu
ps: mun tekee aiva hirveesti mieli tilata pidennykset , mutta en oo viä löytäny semmosia sopivia.pps: haluisin myös uuden puhelimen.






.

1 kommentti: