torstai 5. huhtikuuta 2012

Could you come as soon as the summer?

Mul oli viä noin 10 minuuttia sitte semmone kesänodotus fiilis, ku pihalla paisto ees vähä aurinko ja nurmikkoki näkyy. Mutta sitte siä alko sataa lunta. Sellasta pientä ja oikee ärsyttävää lumijuttua ja oikee plussana mulla on yskää ja nuhaa, et tuli heti semmone vittuuntunu fiilis.

Mä odotan niin kovaa kesää, että saa tehä kaikkee kivaa kavereitten kans ja sitä ihanaa lämpöä ja aurinkoa. Sitte voi taas käyttää kaikkia ihania vaatteita ja ottaa aurinkoa. Yleensä mun auringonotto on sitä luokkaa et ensi valmistaudun siihen jotai puoltuntia, sitte lopulta saan hinattua itteni pihalle ja aurinkoon ja sitte onki pakko päästä koneelle taas.


Benji hyppyä ois aiva sairaan siistiä päästä kokeilemaa. Toki et veikkaampa et siinä vaihees ku oisin siä ylhäällä ne siteet jalas nii vois pikkusen jännittää ehkä vähä jopa pelottaakki. Mä itte pidän itteäni aika yllytyshulluna, et innostun aika helposti jostai jutusta, vaik se oiski iha läpälläki heitetty. Mut on välillä aiva sairaan helppo suostutella johonki ja sit jälkeepäin todetaa et ehkä ois kannattanu jättää välii, mut en mä silti rupeis muuttaa mun tekemisiä.
I am who I am and that's enough





                            -Sussu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti