perjantai 13. huhtikuuta 2012

Something

                                 Instagram 

T
äs on ollu ny tälläne pieni postaustauko, mutta nyt päätin sitte nyt tulla kirjoittelemaa. Elikkäs tänään menin s-joelle ja siellä sitte tietenki meni iha kiitettävästi rahaa äiti tietenki makso . Ostin sieltä mm. sellaset farkkuhenkselisortsit ja semmosen mustan, löysän topin ja sit siinä menee ne olkaimet sillee kivasti ristiin takana ja olkaimettoman, lyhyen farkkumekon, jonka aattelin laittaa Hansun rippijuhliin, jokka on sitte sunnuntaina ja  sitte näin sellasen ihanan pinkin mekon ja aattelin sitte, että eihän mekkoja voi koskaa olla liikaa ja ostin sen sitte rippimekoksi lähinnä. Nii ja ostin mä sitte vielä 2 kengät. Pinkit ja mustat. Oon ostanu varmaa 5 mekkoa ihan "rippimekoksi, mutta kai niille käyttöä löytyy.  (voin laittaa kuvia näistä mun ostoksistani vaikka huomenna jos vaikka jaksaisin)

Things Girls Relate To : theBERRYTumblr

Mulla ei oikeestaan oo paljo mitää suunnitelmia viikonlopuksi, paitsi tietenki sunnuntaina ne Hansun rippijuhlat. Aattelin. että olis ollu kiva mennä mietaalle lauantaina, mutta ku pitääs pikkuhiljaa alkaa rempata tuota huonettaki, että sais sen joskus valmiiksi, mutta pitää ny kattoo. Nehän on mietaan päättäjäiset nii ois iha kiva mennä sinne.

T
ällästä ny sitte tälläkertaa, mutta yritän ny sitte huomisen aikana laittaa niitä kuvia noista mun ostoksista. Ei mulla sitte muuta.
                                                     
Twitter / @SabrinaASilva_: U only live once, so.. htt ...  Мои закладки


                                                     <3 -Sussu
ps: kuvat on we<3it:istä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti