torstai 5. huhtikuuta 2012

Ulkoasu muokkausta




Eli aattelin täs ,että nyt kun oon kotona (en siis mennykkää kouluu) niin muokkailen hiukan tätä blogia. Päätin sitte uudistaa ton bannerin, mun mielestä se on iha kiva ((ainaki kivempi ku se vanha) ja muutenki tota ulkoasua pikkasen uudistelin. Ite oon aikalailla tyytyväinen tuohon ulkoasuun nyt, mutta veikkaampa että se tulee siitä vielä muuttumaan.
 
N
yt oon ollu viimeiset 2 päivää kotona (eileen ja tänään) ja on ollu aiva sairaan tylsä ja laiska olo. En oo oikeestaa jaksanu tehä oikee mitää hyödyllistä, oon vaa nukkunu, dataillu ja kattonu tv:tä. Tänään pitäs kuitenki jaksaa värjätä äitin hiukset, tai sillee laittaa raitoja. Tää on kyl eka kerta ku laitan raitoja kellekkää , että saa nähä mitä tästäki tulee. Ja sit illalla viä vissiin Tiitun hiusten värjäys.

Jos teillä muuten on jotain postaustoiveita, nii kertokaa niitä. Kertokaa muuten mitämieltä ootte tästä uudesta ulkoasusta ja bannerista.

Adele- Someone Like You
Adele-Rollin In The Deep
Bruno Mars- It Will Rain
Kelly Clarkson- Stronger

                                                               -Sussu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti